Bepaal de echte waarde van marketing

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Olivier van Hees
Startdatum en plaats
Logo van Amsterdam web consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Amsterdam web consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
18 dec. 2019
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Ben jij een (online) marketeer, data analist of marketing manager en wil je de ROI van jouw marketing campagnes beter begrijpen? In deze volledige gevulde dag nemen we via een praktijkcase je mee door verschillende technieken om de ROI van marketing campagnes te bepalen.

We behandelen bijvoorbeeld conversie attributie technieken om te bepalen wat de waarde is van je online marketing campagnes. Daarnaast nemen we je mee in de wereld van de media mix modellen om de impact van bijvoorbeeld TV en Radio reclames te bepalen. Tenslotte gaan we ook dieper in op het effect van online campagnes op fysieke winkels, het zogenoemde ROPO effect. Kortom: een goed gevulde dag, waarin alle modernste technie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Ben jij een (online) marketeer, data analist of marketing manager en wil je de ROI van jouw marketing campagnes beter begrijpen? In deze volledige gevulde dag nemen we via een praktijkcase je mee door verschillende technieken om de ROI van marketing campagnes te bepalen.

We behandelen bijvoorbeeld conversie attributie technieken om te bepalen wat de waarde is van je online marketing campagnes. Daarnaast nemen we je mee in de wereld van de media mix modellen om de impact van bijvoorbeeld TV en Radio reclames te bepalen. Tenslotte gaan we ook dieper in op het effect van online campagnes op fysieke winkels, het zogenoemde ROPO effect. Kortom: een goed gevulde dag, waarin alle modernste technieken aan boord komen om het effect van jouw totale mix aan marketing campagnes te bepalen.

Tijdens de training ga je ook zelf aan de slag met oefeningen om te snappen hoe de modellen en berekeningen in de praktijk werken. Op deze manier ben je na de training in staat om alle opgedane kennis in jouw eigen organisatie toe te passen. Daarnaast is er veel ruimte voor interactie, omdat de groepen bewust klein zijn gehouden. Houd er dus rekening mee dat je volop kennis kunt uitwisselen met de andere deelnemers uit de opleiding.  

We organiseren deze training op onze vaste opleidingslocatie in B.Amsterdam. De trainingen beginnen om 9:30 en eindigen om 16:30. Voor koffie en lunch wordt gezorgd en dit is in de prijs inbegrepen. Als afsluiting ontvang je een echt marketing analytics certificaat.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Olivier van Hees - Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
Olivier van Hees
Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Amsterdam web consulting, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.