Conversie attributie in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Olivier van Hees
Startdatum en plaats
Logo van Amsterdam web consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Amsterdam web consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Conversie attributie in de praktijk
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Marjolijn van het Oost
Customer Journey Marketeer
10
Conversie attributie in de praktijk

"Een informatieve en interactieve training van Amsterdam Web Consulting. Bedankt Olivier voor tekst, uitleg en presentatie, good job! Hier kunnen we verder mee. We kunnen jouw trainingen zeker aanbevelen aan andere marketeers." - 13-02-2020 08:49

"Een informatieve en interactieve training van Amsterdam Web Consulting. Bedankt Olivier voor tekst, uitleg en presentatie, good job! Hier ku… alles lezen - 13-02-2020 08:49

Startdata en plaatsen

place Amsterdam
24 apr. 2020
place Amsterdam
3 jul. 2020

Beschrijving

Conversie attributie in de praktijk

Voor wie is deze opleiding?

Marketing managers, (online) marketeers en e-commerce managers die willen weten wat het echte rendement is van hun marketingcampagnes. Dus heb je in verschillende marketingkanalen (zoals Google en Facebook) verschillende marketingcampagnes lopen en wil je weten wat nu de best renderende campagne is, dan is deze opleiding perfect voor jou.

Wat leer je precies?

  • Je bent in staat om KPI’s te definieren voor de verschillende fasen in de Customer Journey en begrijpt hoe deze zich tot elkaar verhouden.
  • Je leert welke verschillende conversie attributie modellen er zijn en wanneer je welk model precies inzet.
  • Je bent in staat om …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Google Analytics, Marketingstrategie, Database Marketing en Growth Hacking.

Conversie attributie in de praktijk

Voor wie is deze opleiding?

Marketing managers, (online) marketeers en e-commerce managers die willen weten wat het echte rendement is van hun marketingcampagnes. Dus heb je in verschillende marketingkanalen (zoals Google en Facebook) verschillende marketingcampagnes lopen en wil je weten wat nu de best renderende campagne is, dan is deze opleiding perfect voor jou.

Wat leer je precies?

  • Je bent in staat om KPI’s te definieren voor de verschillende fasen in de Customer Journey en begrijpt hoe deze zich tot elkaar verhouden.
  • Je leert welke verschillende conversie attributie modellen er zijn en wanneer je welk model precies inzet.
  • Je bent in staat om zelfstandig uit te rekenen wat het rendement is van je marketingbudget voor verschillende type KPI’s.
  • Tenslotte leer je deze conversie attributie in de praktijk in te zetten door het opzetten van experimenten.

Programma

    • Blok 1: Introductie in conversie attributie
    • Blok 2: Bepaal de juiste KPIs via het MAGIC model
    • Lunch
    • Blok 3: Analyseer het effect van je marketingbudget
    • Blok 4: Valideer je marketingstrategie in de praktijk

We vinden het belangrijk dat er genoeg ruimte is voor vragen en interactiviteit. Daarom houden we bewust de groepen klein (max. 8 personen).

Praktische informatie

  • Docent: Olivier van Hees (heeft oa gewerkt bij Deloitte Consulting en iProspect en is tevens docent aan de Beeckestijn Business School).
  • Datum: De training vind plaatst op vrijdag 7 februari 2020 van 9:30 tot en met 16:30.
  • Taal: Nederlands (of Engels, afhankelijk van de deelnemers)
  • Locatie: B. Amsterdam, Johan Huizingalaan 763a, 1066 VH Amsterdam (makkelijk te bereiken met OV en auto (vlakbij zowel de A4 als de A10 west).
  • Aantal deelnemers: maximaal 8 personen (nog 2 plekken beschikbaar)

Voorkennis

De trainer zal het niveau aanpassen aan de deelnemers die bij de training aanwezig zullen zijn. Hierdoor is er geen specifieke voorkennis vereist om mee te doen aan de training.  Interesse in het onderwerp conversie attributie is voldoende en een gedegen kennis van statistiek is een pré.

Investering

De kosten van de training bedragen € 595,- euro exclusief btw, inclusief opleidingsmateriaal, koffie, thee en een lunch. Tip: vaak is er een opleidingsbudget beschikbaar binnen een organisatie. Daarnaast kunnen zelfstandige de opleidingskosten aftrekken van de belasting.

9,4
Gemiddeld cijfer voor Conversie attributie in de praktijk
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar
Marjolijn van het Oost
Customer Journey Marketeer
10
Conversie attributie in de praktijk

"Een informatieve en interactieve training van Amsterdam Web Consulting. Bedankt Olivier voor tekst, uitleg en presentatie, good job! Hier kunnen we verder mee. We kunnen jouw trainingen zeker aanbevelen aan andere marketeers." - 13-02-2020 08:49

"Een informatieve en interactieve training van Amsterdam Web Consulting. Bedankt Olivier voor tekst, uitleg en presentatie, good job! Hier ku… alles lezen - 13-02-2020 08:49

starstarstarstarstar
Frank Mulders
Online marketeer
10
Conversie attributie in de praktijk

"Olivier neemt je op een speelse, leerzame en doeltreffende manier mee door het marketing landschap van ‘conversie attributie’! Middels een praktijkcase geeft Olivier op kinderlijk eenvoudig wijze je inzicht in zeer technische marketing materie! Chapeau!" - 11-02-2020 18:42

"Olivier neemt je op een speelse, leerzame en doeltreffende manier mee door het marketing landschap van ‘conversie attributie’! Middels een p… alles lezen - 11-02-2020 18:42

starstarstarstarstar
Sophie Hansen
10
Conversie attributie in de praktijk

"Olivier weet met veel passie en enthousiasme complexe vraagstukken op een inspirerende manier over te brengen. Analytisch sterk, met verrassende werkvormen en een boost aan energie! Zeker een aanrader om bij hem een training te volgen. " - 22-11-2019 08:33

"Olivier weet met veel passie en enthousiasme complexe vraagstukken op een inspirerende manier over te brengen. Analytisch sterk, met verrass… alles lezen - 22-11-2019 08:33

starstarstarstarstar_border
Michael Damen
Managing Director
8
Conversie attributie in de praktijk

"Hands-on advies die de data uit GA echt voor je gaat laten werken en duidelijkheid schept in het belang van de verschillende grootheden die je kunt analyseren. Vooral de link tussen de concrete marketing doelstellingen en wat je vervolgens waar moet gaan meten was een echte eye opener!" - 25-10-2019 08:07

"Hands-on advies die de data uit GA echt voor je gaat laten werken en duidelijkheid schept in het belang van de verschillende grootheden die … alles lezen - 25-10-2019 08:07

starstarstarstarstar_half
Matijs Milborn
Docent
9
Conversie attributie in de praktijk

"Olivier heb ik ervaren als een zeer bevlogen persoon en trainer. Zijn enthousiasme en energie werkt aanstekelijk op deelnemers. Inhoudelijk is Olivier ook zeer sterk. Wat mij betreft zeker een aanrader. " - 25-09-2019 14:57

"Olivier heb ik ervaren als een zeer bevlogen persoon en trainer. Zijn enthousiasme en energie werkt aanstekelijk op deelnemers. Inhoudelijk… alles lezen - 25-09-2019 14:57

Olivier van Hees - Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
Olivier van Hees
Helpt bedrijven met hun data gedreven strategie
9,1

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Amsterdam web consulting, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.