Klantgerichte e-mails schrijven

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Alette Den Exter
Logo van Alette den Exter Tekstadvies en Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Alette den Exter Tekstadvies en Training heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Alette den Exter Tekstadvies en Training biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Met de juiste tips is iedereen in staat een effectieve tekst te schrijven!

Klantgerichtheid straal je niet alleen uit door uitstekende service te verlenen, de klant direct te woord te staan en problemen snel op te lossen met een vriendelijke glimlach. Het blijkt ook uit je mails. Toch gaat bij veel schrijvers een ‘knop’ om zodra ze moeten schrijven, waardoor de mail te kort door de bocht gaat of te formeel van toon is. Je kunt de plank dan volledig misslaan. Zonde.

In deze training leer je de fijne kneepjes van schriftelijke klantgerichtheid en krijg je tips om zelfs nog een stapje verder te gaan in customer delight. Aan de hand van korte, leuke oefeningen krijg je handvatten voor het schrijven van klantgerichte e-mails. Naast een heldere indeling komt ook de klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgericht schrijven, Klantgerichtheid, Schrijven, Schriftelijke communicatie en Schrijven voor het web.

Met de juiste tips is iedereen in staat een effectieve tekst te schrijven!

Klantgerichtheid straal je niet alleen uit door uitstekende service te verlenen, de klant direct te woord te staan en problemen snel op te lossen met een vriendelijke glimlach. Het blijkt ook uit je mails. Toch gaat bij veel schrijvers een ‘knop’ om zodra ze moeten schrijven, waardoor de mail te kort door de bocht gaat of te formeel van toon is. Je kunt de plank dan volledig misslaan. Zonde.

In deze training leer je de fijne kneepjes van schriftelijke klantgerichtheid en krijg je tips om zelfs nog een stapje verder te gaan in customer delight. Aan de hand van korte, leuke oefeningen krijg je handvatten voor het schrijven van klantgerichte e-mails. Naast een heldere indeling komt ook de klantgerichte formulering en toon aan bod. Je past de tips direct toe op jouw eigen teksten en krijgen individuele feedback. Ook ontvang je een handige checklist.

De inhoud en de opzet van de training stem ik af op jouw doelstellingen en leerwensen. Je ontvangt daarom vooraf een schriftelijke voorbereidingsopdracht, zodat ik een beeld heb van je praktijk, schrijfproducten en leerdoelen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.