Professionaliteit & Klantgerichtheid

Type product
Tijdsduur
Trainers
Nirith YaishMihdi Reyhani
Logo van Reya-Trainingen

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Zoals alle trainingen van Reya-Trainingen is ook deze training een aanwinst voor ieder bedrijf of organisatie. We onderzoeken met de deelnemers wat de termen Professionaliteit & Klantgerichtheid inhouden, wat er voor nodig is deze vaardigheden te verbeteren en hoe ze nog beter in de praktijk kunnen worden toegepast. We gaan voor zichtbaar en blijvend resultaat en garanderen dan ook dat u bij uw medewerkers zult zien dat zij deze training positief hebben doorlopen. 

Na het volgen van de training Professionaliteit & Klantgerichtheid is de deelnemer in staat:

  • Het verschil te zien tussen werk en privé.
  • Om te gaan met de 'lastige klant'.
  • Aan te geven wat klantgerichtheid is.
  • Klantvriendeli…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Zoals alle trainingen van Reya-Trainingen is ook deze training een aanwinst voor ieder bedrijf of organisatie. We onderzoeken met de deelnemers wat de termen Professionaliteit & Klantgerichtheid inhouden, wat er voor nodig is deze vaardigheden te verbeteren en hoe ze nog beter in de praktijk kunnen worden toegepast. We gaan voor zichtbaar en blijvend resultaat en garanderen dan ook dat u bij uw medewerkers zult zien dat zij deze training positief hebben doorlopen. 

Na het volgen van de training Professionaliteit & Klantgerichtheid is de deelnemer in staat:

  • Het verschil te zien tussen werk en privé.
  • Om te gaan met de 'lastige klant'.
  • Aan te geven wat klantgerichtheid is.
  • Klantvriendelijk en klant-verbindend te handelen.
  • Een professionele houding aan te nemen, ook als het even tegen zit.
  • Beter te kunnen luisteren naar de klant.
  • Om te gaan met klachten van klanten.
  • Professioneel en klantgericht op te treden in alle denkbare scenario’s.

Uiteraard zal de training in samenspraak met u worden vormgegeven zodat deze altijd aansluit bij uw organisatie. 

Neemt u gerust en vrijblijvend contact met ons op, we helpen u graag!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Nirith Yaish - Trainer bij Reya-Trainingen. Hét trainingsbureau voor uw bedrijf of organisatie
Nirith Yaish
Trainer bij Reya-Trainingen. Hét trainingsbureau voor uw bedrijf of organisatie
Mihdi Reyhani - Trainer & Coach bij Reya-Trainingen. Hét trainingsbureau voor uw bedrijf of organisatie.
Mihdi Reyhani
Trainer & Coach bij Reya-Trainingen. Hét trainingsbureau voor uw bedrijf of organisatie.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.