Partij- en eventsbespreken incl. klantgericht offerteschrijven

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Frank Rekers
Startdatum en plaats
Logo van 4Human Training & Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 4Human Training & Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 31 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amersfoort
22 okt. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Doel
Partij- en eventsbespreken vereist bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die te leren zijn, onder andere door niet vanuit het product, maar vanuit de gast te denken en te verkopen. Met behulp van bewezen technieken kunnen mensen die belast zijn met partijbespreken hun resultaten aanzienlijk verbeteren. De training leert de deelnemer om op slagvaardige en gestructureerde wijze om te gaan met het complete party-verkooptraject, van preselling tot en met after sales.

Inhoud

  • Planningsfase: telefonisch maken van een afspraak ("outbound")
  • Eerste fase: begroeting, lichaamshouding, spraak
  • Tweede fase: scanning prospects; o.a. vaststellen van de onveranderlijke behoeften
  • Derde fase: de eige…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Doel
Partij- en eventsbespreken vereist bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die te leren zijn, onder andere door niet vanuit het product, maar vanuit de gast te denken en te verkopen. Met behulp van bewezen technieken kunnen mensen die belast zijn met partijbespreken hun resultaten aanzienlijk verbeteren. De training leert de deelnemer om op slagvaardige en gestructureerde wijze om te gaan met het complete party-verkooptraject, van preselling tot en met after sales.

Inhoud

  • Planningsfase: telefonisch maken van een afspraak ("outbound")
  • Eerste fase: begroeting, lichaamshouding, spraak
  • Tweede fase: scanning prospects; o.a. vaststellen van de onveranderlijke behoeften
  • Derde fase: de eigenlijke salesfase; "feature-benefit" technieken
  • Tussenfase: actief inspelen op gastentypen (winners, strevers, volgers)

  • Vierde fase: weerleggen van twijfels en bezwaren, afsluittechnieken
  • Vijfde fase: van gast/ relatie naar tevreden terugkomende gasten/ relaties: aftersalestechniekenPartij- en eventsbespreken vereist bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die te leren zijn, onder andere door niet vanuit het product, maar vanuit de gast te denken en te verkopen. Met behulp van bewezen technieken kunnen mensen die belast zijn met partijbespreken hun resultaten aanzienlijk verbeteren. De training leert de deelnemer om op slagvaardige en gestructureerde wijze om te gaan met het complete party-verkooptraject, van preselling tot en met after sales.

Doelgroep
Het trainingsprogramma "Partijbespreken" is gericht op ondernemers, managers, salesmanagers en salesmedewerkers in hotel, restaurant en partycentrum, congrescentrum, partycatering en partyservice, bedrijfsrestaurants etc. die partijen en vergaderingen organiseren en verkopen.

Effecten

  • stijging van de omzet op zowel de particuliere als de zakelijke markt;
  • benadering van prospects op een praktijkgerichte wijze, van prospects gasten te maken en
  • van gasten tevreden terugkomende gasten te maken;
  • verhoging van het zelfvertrouwen en de motivatie van de medewerkers;
  • een professionele gastgerichte instelling;
  • verbetering van het imago van de organisatie.

Bijzonderheden
Partijbespreken heeft direct effect doordat de training een gedragsverandering bewerkstelligt en waardoor het geleerde meteen in praktijk kan worden gebracht. De snelle en blijvende verbetering van het resultaat zorgt voor een verdere stimulans van de deelnemers.

""""Wij garanderen dat de deelnemer aan de training de investering terugverdient""""

4Human is een trainings-, coachings- en adviesbureau. 

Onze visie: "Succes komt voort uit persoonlijke ontwikkeling".

We verzorgen trainingen op maat, open trainingen, teamcoaching, persoonlijke coaching, loopbaanmanagement zoals outplacement, workshops, presentaties en geven advies.
4Human maakt gebruik van diverse inspiratiebronnen, werkvormen en -instrumenten en vertaalt dit in haar programma's. We hebben bewezen succesvolle modellen. 4Human bestaat uit vakkundige en mensgerichte trainers/coaches en werkt landelijk. Samen met onze klanten overtreffen we telkens weer de verwachtingen en boeken we opmerkelijke resultaten. We hebben gespecialiseerde diensten op het gebied van
'Leiderschap', 'Energiemanagement', 'Gastvrijheid',
'Persoonlijke ontwikkeling', 'Coaching
', 'Communicatie' en 'Verkoop'.

Onze overtuiging: 
Wij werken vanuit de overtuiging dat het succes van organisaties wordt bepaald door het persoonlijke succes van de mensen die er werken, de cultuur en de wijze waarop leiderschap wordt uitgedragen. Mensen die gemotiveerd en geïnspireerd zijn presteren immers beter. Het geheim van succesvolle mensen, teams en organisaties is Zelfmanagement, voor ons Zelfleiderschap! De kern van onze programma's is daarop gebaseerd.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Frank Rekers - Ik ben omdat wij zijn
Frank Rekers
Ik ben omdat wij zijn
9,1

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met 4Human Training & Coaching, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.