2Xplain Klantgericht werken en kansen signaleren (voor Accountants- en administratiekantoren)

Type product
Tijdsduur
Trainer
Gerrie De Hoop
Logo van 2Xplain Vakinformatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 2Xplain Vakinformatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 43 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.

Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.

Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

U heeft dagelijks, wekelijks of maandelijks contact met klanten of werknemers? Uit deze veelvuldige, vaak telefonische contacten, kunnen veel verkoopsignalen en adviesmogelijkheden worden opgepakt. Dit advies kan de HR- en of salarisprofessional niet allemaal zelf geven, maar hij of zij kan de mogelijkheden wel signaleren, benoemen en op de juiste manier kanaliseren. Hierna kan bijvoorbeeld de accountant of fiscalist het advies verzorgen. Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Welke kansen liggen er in- en extern op het loontechnische of het fiscale vlak. Waar moet een advies aan voldoen? Dat en meer zijn vragen die tijdens deze studiedag, speciaal vo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Zekerheid voor de salarisadministrateur biedt alleen de echte specialist. 2Xplain werkt uitsluitend voor salarisadministrateurs en geeft u niet alleen de zekerheid van actuele en correcte informatie, maar ook van wat deze in de praktijk voor u betekent.

Alle trainingen kunnen ook incompany worden verzorgd.

Duidelijkeid Tarieven zijn altijd echt all in, wat bij 2Xplain betekent: inclusief handout, consumpties, lunch. Voor leergangen én eendaagse cursussen en trainingen wordt bovendien een eerste klas treinretour of parkeerkaart gratis verstrekt.

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

U heeft dagelijks, wekelijks of maandelijks contact met klanten of werknemers? Uit deze veelvuldige, vaak telefonische contacten, kunnen veel verkoopsignalen en adviesmogelijkheden worden opgepakt. Dit advies kan de HR- en of salarisprofessional niet allemaal zelf geven, maar hij of zij kan de mogelijkheden wel signaleren, benoemen en op de juiste manier kanaliseren. Hierna kan bijvoorbeeld de accountant of fiscalist het advies verzorgen. Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Welke kansen liggen er in- en extern op het loontechnische of het fiscale vlak. Waar moet een advies aan voldoen? Dat en meer zijn vragen die tijdens deze studiedag, speciaal voor professionals die HR- en salarisactiviteiten verzorgen voor klanten, worden beantwoord.

Voor wie is Klantgericht werken en kansen signaleren interessant?

Voor salarisadministrateur, salarisadviseur, HRM-manager, HRM-adviseur, HRM-medewerker. Vooral ook voor mensen die werkzaam zijn op een accountants- of administratiekantoor of vergelijkbaar.

Vooropleiding

Voor deze training is geen specifieke vooropleiding vereist.

Wat is het doel van deze studiedag dag?

Aan de hand van vele jaren praktijkervaring zal de trainer inzicht bieden in de kansen voor accountants- en administratiekantoren, HR- Salarisunits op het loontechnische of het fiscale vlak.

Welke onderwerpen komen er aan de orde?

Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:

  • Klantgericht werken:
    • Wat is klantgericht werken?
    • Waarom klantgericht werken?
    • Wat levert het op?
    • Praktische tips voor klantgericht werken
  • Kansen signaleren:
    • Welke kansen liggen er?
    • Waarom worden deze kansen niet benut?
  • Praktijkopdrachten:
    • Aan de hand van een aantal praktijkopdrachten wordt het klantgericht werken en kansen signaleren geoefend.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.